Klanttevredenheid 2018 vb&t VvE Diensten

Afgelopen juni hebben ruim 12.000 eigenaars een uitnodiging ontvangen om een mening over onze dienstverlening te geven met betrekking tot het financieel en technisch beheer en de jaarlijkse vergadering van eigenaars.

Aantal deelnemers
Bijna 2000 eigenaars hebben de enquête ingevuld en ons daarbij van waardevolle feedback voorzien. Wij danken daarom iedereen die de tijd en moeite heeft genomen om de enquête in te vullen. Wij gaan met deze resultaten en opmerkingen aan de slag om zo iedereen nog beter van dienst kunnen te zijn.

Resultaten
De dienstverlening van vb&t VvE Diensten is in 2018 gemiddeld op een 7,4 gewaardeerd. Dit is nagenoeg gelijk aan het cijfer van 2017, toen werd vb&t VvE Diensten namelijk beoordeeld met een 7,45 gemiddeld.

Bij een enquête met zo’n omvang wordt er natuurlijk veel opbouwende kritiek geleverd met betrekking tot de verschillende afdelingen binnen vb&t waarmee je als eigenaar te maken krijgt. De diverse opmerkingen worden zowel binnen de verschillende afdelingen als op individueel niveau besproken en geanalyseerd. We vragen daarom ook altijd of we naar aanleiding van de ingevulde enquête contact mogen opnemen. Indien hier positief op gereageerd is en wij het belangrijk vinden om er verder over te praten, zullen wij dat zeker doen.

Waarmee kunnen we u helpen?

Vul het contactformulier in op onze contactpagina en onze mensen zullen
zo spoedig mogelijk uw vraag beantwoorden.